Tuesday, July 13, 2010

Will not let you go, would you not go??

aku yg dulu beria nk pinda KL balik tp bila skang aq da kene balik kl,aq pulak rase tanak...
mat isa harap sngat aq ta pegi...die ckp"hazrul aq da tanak skola la kalu ko tade,,aq nk belaja ape doe ko takde..aq nk benti skola ah/''
aku terharu gile...aq pun ta sanggup nk lepas die...da bnyak kita buad...aq ngan die da rapat gile..ape2 pun same2...sampai cikgu ingt kite gay haha
aku syg die aq syg sume budak 4sc2 and 5sc2..5sc1 pun :(
bila aku bgtau sume org aku nk pindah,,sume mcm sedih je..hampir semua sedih...
MAT isa lepas ni takde la aku nk lepak kat kedai roti kau...and tak dapat la aku mkn roti kaya kelapa kau :(
aku rase sedih gile aku pun tatau lah kenape...??
confuse gile
hope aku dpt main futsal ngan dieorg sabtu nih :)
i love you buddy...all of you my friends
kehidupan aku bukan dekt teluk intan...aku singgah je untuk 6 bulan thanks all...cikgu2 kwn2...uncle aunty :)
ill never 4get ur kindness towards me :)

No comments:

Post a Comment